CANDAN VETERİNER KLİNİĞİ 05323408648

Amacımız

Ailenizin   ayrılmaz bireyleri olan evcil   dostlarımızın  hak ettikleri en iyi sağlık hizmetini sunmak ve onlar ile  birlikte  uzun mutlu  bir  ömür geçirebilmeniz için hizmet veriyoruz .

Pet Kliniği

Candan Veteriner Kliniği olarak  Torbalı da sadece evcil hayvanlara (kedi ,köpek, kuş  ve egzotik) hizmet veren  bir veteriner kliniğidir. Bu nedenle  sadece kedi köpek ve kuşlar için  kullanılan ilaç, aşı , parazit mücadelesi ürünleri bulunur ve uygulanır.

Donanım  ve Hizmetlerimiz

Kliniğimiz bünyesinde evcil dostlarınızın  zor zamanlarında ihtiyacı olabilecek kan tahlil ve dijital röntgen cihazları ile hızlı bir  şekilde  en doğru teşhisi koymaktayız.   Kliniğimizde  rutin olarak

Muayene –Teşhis- Tedavi

Aşılama ve Koruyucu Hekimlik

Parazit Mücadelesi

Kısırlaştırma

Genel Cerrahi Operasyonlar

Traş

Ağız ve Diş Bakımı

Dijital Röntgen Ve Tahliller

Hizmet Bölgeleri

Kliniğimiz  Pazar günleri hariç 09,30 ve 19,30 saatleri    arasında hizmet vermektedir.  Acil durumlarda ise 05323408648 nolu telefondan ulaşabilirsiniz.