Kediniz  için  ihtiyacı olan malzeme ve uygulamalar…

Telefon:      0232 855 55 59

Whatsapp:  0532 340 86 48

Yeni bir kedi sahiplendiğinizde yaptırmanız gereken aşılar  ve temin etmeniz gereken malzemeleri  sizin için listeledik.

1.Kedi  Maması Yavru  kediler için 12 aylığa kadar kitten mama  12 aydan sonra  adult (kısırlaşırsa kısırmama) mama kullanılmalıdır.  Açık   kalitesiz ve market maması ile beslemek kedimizin gelişimini olumsuz  etkiler.
2.Kedi Kumu Kedimizin ihtiyacına göre  iri ve küçük taneli topaklaşan bentonit kedi  kumu
3.Kedi Kum Kabı Kedinizin kumunu koyabilmeniz  için kolay temizlenebilir malzemeden  açık veya kapalı
4.Kedi Taşıma Kafesi Kedinizin veteriner ve  başka yerlere rahat taşıyabilmeniz için gerekli
5.Kedi Mama Kabı Kedinizin mama ve su ihtiyacını karşılayabilmesi için çok derin olmayan ve kolay devrilmeyen  kolay temizlenebilir olmalı
6.Kedi Tasması Kedinizin evde yerini belli  edebilmek için  çıngıraklı olmalı
7.Kedi Tüy Vitamini Belli zamanda kedinizin tüy dökümünü en aza indirmek ve  bağışıklık sistemini arttırmak için  gerekli
8.Kedi Tarağı Dökülmek üzere olan ölü tüyleri toplamak için gerekli
9.Kedi Göz Temizleme Solüsyonu Kedimizin sabah kalktığında  göz  kenarlarında oluşan  çapakları temizlemek için  antiseptik özellikte olmalı
10.Kulak Temizleme Solüsyonu Biriken kulak kirlerinin kulak içinde enfeksiyona neden olmaması  haftada bir iki kez kulak içi  silinmelidir. Kulak  solüsyonu  yağlı  ve antiseptik olmalı
11. Tırnak Makası Kedi tırnağı için makas seklinde olmalı

Kediniz  için  ihtiyacı olan malzeme ve uygulamalar…

Aşı ve Paraziter  Uygulamlar

3-3,5 Aylıktan Sonra

Yılda 1 Kez

Kediniz  için  ihtiyacı olan malzeme ve uygulamalar…&rdquo hakkında 2 yorum

1. Merhabalr.kedim 6 aylık.henuz hicbir aşısı olmadı.ayrancilarda oturuyorum.asilari için getirmek istiyorum.fakat fiyatlarla ilgili bilgi almalıyım.tedarikli gelmek istiyorum.servisiniz ve fiyatlarla ilgili bilgi paylaşırmısınız. Şimdiden teşekkür ederim.

1. Merhaba kedinizin aşıları ile ilgili ayrıntılı bilgi için 0232 855 55 59 nolu telefonu arıyabilirsiniz